Voorwaarden
- Bezorgstomerij kan niet instaan voor het verlies of schade aan knopen, gespen, ritssluitingen en ceinturen;
- Bezorgstomerij is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door onjuiste, onvolledige of onleesbare etikettering;
- Kleding zonder behandelingsvoorschrift wordt altijd behandelt voor eigen risico. Bij al onze werkzaamheden nemen wij het wasvoorschrift in acht;
- Bezorgstomerij behandeld geverfde stoffen, beschadigingen of niet vooraf gemelde vlekken op eigen risico;
- Bezorgstomerij is niet aansprakelijk voor een behandeling die tegen ons advies in is uitgevoerd;
- Bezorgstomerij is niet aansprakelijk voor het resultaat wanneer er vooraf thuis aan de vlekken wordt gewerkt zonder professioneel advies;
- Gratis bezorgdienst vanaf € 25,- en tijdens de vaste routes;
- Opgegeven tijden zijn plus/minus één uur (i.v.m drukte en/of verkeer);
- Bij te laat of niet afbellen van een afspraak brengen wij bij een 2e levering extra kosten in rekening;
- Betalingstermijn facturen: binnen 30 dagen;
- Particulieren contant bij aflevering;
- Bezorgstomerij is niet verantwoordelijk voor goederen die niet binnen 8 weken zijn opgehaald;
- Bezorgstomerij beantwoord eventuele klachten schriftelijk;
- Kwaliteit gaat bij Bezorgstomerij altijd voor snelheid;
- Artikelen met geverfde lederen accenten in afwijkende kleur is altijd voor eigen risico i.v.m. de kans op doorlopen;
- Dit geldt tevens voor accenten welke op kleding is geplakt. De lijm is vaak oplosbaar;
- Reclamaties zijn binnen 3 werkdagen in originele verpakking met nummering geldig.