Voorwaarden

  1. Bezorgstomerij kan niet instaan voor het verlies of schade aan knopen, gespen, ritssluitingen en ceinturen;
  2. Bezorgstomerij is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door onjuiste, onvolledige of onleesbare etikettering;
  3. Kleding zonder behandelingsvoorschrift wordt altijd behandelt voor eigen risico. Bij al onze werkzaamheden nemen wij het wasvoorschrift in acht;
  4. Bezorgstomerij behandeld geverfde stoffen, beschadigingen of niet vooraf gemelde vlekken op eigen risico;
  5. Bezorgstomerij is niet aansprakelijk voor een behandeling die tegen ons advies in is uitgevoerd;
  6. Bezorgstomerij is niet aansprakelijk voor het resultaat wanneer er vooraf thuis aan de vlekken wordt gewerkt zonder professioneel advies;
  7. Gratis bezorgdienst vanaf € 25,- en tijdens de vaste routes;
  8. Opgegeven tijden zijn plus/minus één uur (i.v.m drukte en/of verkeer);
  9. Bij te laat of niet afbellen van een afspraak brengen wij bij een 2e levering extra kosten in rekening;
  10. Betalingstermijn facturen: binnen 30 dagen;
  11. Particulieren contant bij aflevering;
  12. Bezorgstomerij is niet verantwoordelijk voor goederen die niet binnen 8 weken zijn opgehaald;
  13. Bezorgstomerij beantwoord eventuele klachten schriftelijk;
  14. Kwaliteit gaat bij Bezorgstomerij altijd voor snelheid;
  15. Artikelen met geverfde lederen accenten in afwijkende kleur is altijd voor eigen risico i.v.m. de kans op doorlopen;
  16. Dit geldt tevens voor accenten welke op kleding is geplakt. De lijm is vaak oplosbaar;
  17. Reclamaties zijn binnen 3 werkdagen in originele verpakking met nummering geldig.